INFO GUZTIA KLIK BATERA INFO GUZTIA KLIK BATERA

INFO UDAL LIBURUTEGIA INFO UDAL LIBURUTEGIA

Ipuin Kontalaria

Amurrioko Udal Liburutegian ipuin kontalaria egonga da azaroaren 6an, 17:00etan. Bi eta hiru urte bitarteko umeentzat zuzenduta dago. Izen-ematea urriaren 28tik aurrera egin behar da, udal liburutegian bertan, entzule kopurua mugatua dagoelako. Adingabekoak heldu batez lagunduta joan behar dira. (Berri hau "Hauxe Da" web-orrialdetik jaso da)

INFO GURASO ELKARTEA INFO GURASO ELKARTEA

Egin zaitez bazkide

Bazkideak ditugu gure oinarri eta egiten dugun guztia gure seme-alaben onerako da.

Ume bakoitzaren kuota 10 eurokoa da. Familia ugarirentzako saria dago, hirugarren semeek eta hurrengoek ez dute ordaindu behar.

Elkarteak jasotako diruarekin ondorengoak antolatzen ditu: eskolaz kanpoko ekintzak, esnagailu zerbitzua, igeriketa ikastaroak, sexologia ikastaroak, eskolako jaia, Olentzero jaia, txangoetako autobusak, familientzako txangoak...

INFO gehiago hemen.

Anima zaitez eta egin zaitez bazkide!

INFO BEKAK INFO BEKAK

Bekak 19/20

Eusko Jaurlaritzak beka eskatzeko epea ireki du, irailaren 30etik urriaren 29ra.

Ostegunetik, urriaren 3tik, Idazkaritzatik pasa zaitezkete, 9:30etatik 11:30etara, inprimakiak jasotzeko.

Eskolako funtzionamendua ez kolapsatzeko, Hezkuntza Sailak familiei gomendatzen die bekaren tramitazioa Internet-en bidez egiteko (eskatzaile berriak edo iazko eskatzaileak daturen bat aldatu behar dutenean).

Zalantzak argitu ahal izateko, Eusko Jaurlaritzak honako telefono zenbaki hau jarri du: 012

INFO gehiago hemen.

INFO GURASO ELKARTEA INFO GURASO ELKARTEA

19/20 Eskolaz kanpoko ekintzak

Hona hemen eskolako guraso elkarteak aurtengo ikasturterako antolatu dituen kanpo ekitzen zerrenda:

• ZUMBA: hasiera urriaren 3an, osteguna, 16:40tik 17:40ra arte. Eskolako frontoian.

• TXIKIRRITMO: hasiera urriaren 2an, asteazkena, 16:40tik 17:40ra arte. Gela magikoan.

• ESKULANAK: hasiera urriaren 3an, osteguna, 16:40tik 17:40ra arte. Liburutegian.

• KIROL ANITZA: hasiera urriaren 2an, asteazkena, 16:40tik 17:40ra arte. Frontoian.

Norbait interesatuta badago ekintza batean guraso elkartearekin harremanetan jarri.

ESKOLAN SARTZEKO KANTA ESKOLAN SARTZEKO KANTA

Beste egunetako kantak entzun nahi dituzu? Klik egin hemen.

AGENDA AGENDA

GURE ZIGILUA GURE ZIGILUA

ASKI DA! EZ DA EZ ASKI DA! EZ DA EZ

HAURREI LAGUNTZEKO TELEFONOA HAURREI LAGUNTZEKO TELEFONOA

HEMEROTEKA HEMEROTEKA

2018ko abendutik aurrera argitaratu diren berri guztiak ikusteko egin klik hemen.