Eskolako Agenda 21

Ikastetxearen jasangarritasunerako eta kalitaterako hezkuntza-programa bat da. Komunitatearen partaidetzan oinarritzen da, eta udalerriko garapen jasangarrain esku hartu eta laguntzen du.

Ingurumen-hezkuntza programa bat denez, ingurumen-arazoen konponbidean parte hartzeko ezaguera, gaitasuna, jarrera, motibazioa eta konpromozioa garatzea da haren xede nagusia.

INFO gehiago Agenda21_euskadi.eus

Helburuak

• Ikastetxeari ingurumenaren aldeko praktika baten eredu bilakatu.

• Ikasleak herritar parte-hartzaileak izaten ohitu.

• Ikastetxeko eta inguruko gizartea eta ingurumena aztertzea eta hobekuntzarako proposamenak eta aldizkatzeak martxan jarri.

• Ikastetxeko eta herriko jasangarritasunaren aldeko erabakiak hartzeko egitura bat sortu eta akordioetara iritsi.

• Amurrioko Agenda 21ean parte hartu.

2019-20 ikasturtea

2019-20 ikasturtean aztertuko dugun aspektua AIARAKO KULTURA ETA NATURA ONDAREA da.

Bi diagnosi aurrera eramango dira. Bata eskola mailan eta bestea herri mailan. Hauek egin ondoren hobekuntzarako proposamenak eta aldizkatzeak eramango dituzte ikasleek ESKOLAKO INGURUMEN BATZORDEra.

Bertan hartuko diren erabakiak ESKOLEN ARTEKO FOROan aipatuko dira eta bertan adostuko dena HERRI AGENDA 21eko FOROan udaletxeko zinegotzei eta herriko partaideei berri emango zaie. Udalak behar diren neurriak har ditzan.