INFO GUZTIA KLIK BATERA INFO GUZTIA KLIK BATERA

INFO #EtxeanGeratu INFO #EtxeanGeratu

Eskola-jardueren etena beste abisu bat eman arte

LAGUNTZA ESKOLAKO KONTUA LAGUNTZA ESKOLAKO KONTUA

Pasahitza

Zure eskolako kontuaren pasahitza ahaztu bazaizu edo bestelako arazorik badaukazu admin@lucasreyeskola.eus kontura idatzi.

LAGUNTZA #EtxeanGeratu LAGUNTZA #EtxeanGeratu

elikagaiak eta botikak (udala)

internet eta aplikazioak (KzGunea)

Familientzako Orientabideak

Hezkuntza Sailetik jarraibide eta aholku batzuk eskaintzen dizkigute, konfinamendu-jardunaldi hauek kudeatzen eta zuen seme-alaben zeregin akademikoa zein zaintza emozionala babesten lagun diezaguzuen. Info gehiago hemen.

INFO DANBORRADA INFO DANBORRADA

Irudiaren gainean kilkatzen baduzu abestiak topatuko dituzu baina txirularekin praktikatu nahi baduzu gure musika gelako web orrialdean partitura, kanta eta gauza gehiago topatuko dituzu.

INFO #EtxeanGeratu INFO #EtxeanGeratu

Nola lagundu gure seme-alabei ikasketekin eta etxerako lanekin etxealdian?

Etxealdi garai honetan hainbat guraso arduratuta gaude seme-alabei ikasketekin lagundu behar diegulako eta horrek zalantzak ere sortzen dizkigulako. Aholku batzuk proposatzen dizkizuegu lagungarriak izan daitezkeelakoan.

Baliabide gehiago II

• Elhuyarrek planteatzen dituen esperimentuak etxean izan ditzakegun material eta tresnekin egiteko modukoak dira. Zehazki, apirileko egun bakoitzerako bi esperimentu proposatzen dira: bata haurrei zuzenduta dago, eta bigarrenak, berriz, gazteei:  #NikEtxeanEsperimentuak

• 4 eta 8 urte bitarteko haurrekin etxean jolasteko proposamenak: Opor Garaiko Bizipenen Kutxa

INFO AUTISMOA INFO AUTISMOA

Autismoaren Kontzientziazioaren Nazioarteko Eguna

Apirilaren 2an, urtero bezala, Autismoaren Kontzientziazioaren Nazioarteko Eguna ospatzen da. 2007an data hori jarri zen autismoaren espektroaren nahastea (AEN) duten pertsonen bizi-kalitatea hobetzen laguntzeko beharra nabarmentzeko, bizitza osoa eta atsegingarria izan dezaten gizartearen parte gisa.

Ikasteko gai, lan egiteko gai!!!

Haur Hezkuntzakoentzat

Lehen Hezkuntzakoentzat

Nagusientzat

Bideokonferentzia

Ostiral honetan, apirilak 3, 18:00etatik 19:00etara bideokonferentzia bat ospatuko da "La Convivencia en el Confinamiento Familiar" lemapean. Konferentzia hau familientzat zein hezkuntzako langileentzat interesgarria izango da. Bideokonferentzia zoom plataformaren bidez egingo da, deskargatu behar den aplikazioa da baina dohainik da. Izena emateko egizu klik hemen.

Konferentziaren edukia:

- Eragina gaurko egoera sozialean

- Eragina gaurko familia harremanetan

- Ondorioak familia harremanetan

- Elkarbizitzaren ezaugarriak

- Gaitasunak eta trebeziak elkarbizitza hobetzeko

Emailea: Asier García Real

Elkarbizitzan bitartekaria, Deustu Unibertsitateko irakaslea eta hainbat liburuen egilea.

Baliabide gehiago

OINARRIZKO JARRAIBIDE BATZUK ETXEKO EGONALDIRAKO

GUTXIENEKOA:

• Egunero arropaz aldatu (egun osoa pijamaz jantzita egotea ez da komeni)

• Etxeko lan batean lagundu (egunez egun ezberdinak izan daitezke)

• Higiene ohiturak mantendu (dutxa edota bainua hartzearen maiztasuna betikoa izan dadila)

• Eskolako lanak egin (egunero egitea komeni da, bestela pilatzeko arriskua dago)

ORDUTEGIA:

Ahal den neurrian ordutegia seme-alabekin batera adostu. Ordutegian tableta edota mugikorraren erabilpena eta telebista ikusiko duten denbora zehaztea ere ondo legoke, arazoak eta eztabaidak saihesteko.

Dagoeneko tutore batzuk ordutegiaren proposamena bidali dute eta kontuan izan behar dugu adin bakoitzari egokitu behar dela, eskolako lanen arabera. Beraz, hona hemen gure proposamena Lehen Hezkuntzako ikasleentzat batik bat:

• 10:00-11:15 eskolako lanak

• 11:15-11:30 tableta/mugikorra (app hezigarriak, jokoak edo bideo-deiak ikaskideen artean dudak argitzeko, motibatzeko eta haien gauzetaz hitz egiteko)

• 11:30-12:00 atsedenaldia (jolastu, fruta mokadu batzuk jan, leihotik begiratu…)

• 12:00-13:00 eskolako lanak / irakurri / egunkaritxoa idatzi / eskulanak

• 14:30-15:00 sofa, tapakia eta telebista.

• 15:00-16:15 eskolako lanak / irakurri / egunkaritxoa idatzi / eskulanak

• 16:15-16:30 tableta/mugikorra

GAINERAKO ORDUAK NOLA IGARO:

Ahal den neurrian telebista eta bestelako dispositiboen erabilpena saihestu, senideei eta lagunei deiak eta bideo-deiak egiteko ez bada.

ETA GARRANTZITSUENA:

Gauzak patxadaz hartu.

Gora zuek! Eutsi goiari!

INFO KORONABIRUSA INFO KORONABIRUSA

Koronabirusa

Eusko Jaurlaritzak koronabirusa prebenitzeko gomendioak helarazi dizkigu. Klik egin irudian.

INFO 2020/2021 IKASTURTERAKO MATRIKULA INFO 2020/2021 IKASTURTERAKO MATRIKULA

Klik egin irudian

ESKOLAN SARTZEKO KANTA ESKOLAN SARTZEKO KANTA

Beste egunetako kantak entzun nahi dituzu? Klik egin hemen.

AGENDA AGENDA

GURE ZIGILUA GURE ZIGILUA

ASKI DA! EZ DA EZ ASKI DA! EZ DA EZ

HAURREI LAGUNTZEKO TELEFONOA HAURREI LAGUNTZEKO TELEFONOA

HEMEROTEKA HEMEROTEKA

Hemeroteka

2018ko abendutik aurrera argitaratu diren berri guztiak ikusteko egin klik hemen.